وکیل خانواده، وکیل حقوقی است که در مسائل مربوط به خانواده، از جمله طلاق، نفقه، حضانت فرزندان، مهریه و موارد دیگر، به مشاوره و حل اختلاف بین طرفین می‌پردازد. برای انتخاب بهترین وکیل خانواده در شیراز، باید به مهارت‌ها و تجربه‌های وکیل در این زمینه توجه کرد. همچنین، اطلاعات و مشاوره از سایت‌های مختلف گرفت. وکیل خانواده در شیراز برای حل اختلافات خانوادگی و حفظ حقوق اعضای خانواده در مسائلی مانند حضانت فرزندان، طلاق، نفقه، مهریه، وراثت و مسائل مربوط به خانواده در دادگاه تلاش می کند.

بهترین وکیل خانواده شیراز

وکیل خانواده می تواند به عنوان مشاور حقوقی شما عمل کند و در این مسائل به شما کمک کند. وی می تواند به عنوان نماینده شما در دادگاه حضور پیدا کند و با دفاع از حقوق شما، به دستیابی به نتیجه مطلوب در پرونده شما کمک کند. همچنین، وکیل خانواده در شیراز می تواند به شما راهنمایی کند که چگونه چطور در مسائل خانوادگی بهترین تصمیمات را بگیرید و از اختلافات بین خانواده جلوگیری کنید. برای اطلاعات بیشتر با مشاوران ما کافیست با شماره تماس درج شده در سایت تماس حاصل نمایید.

بهترین وکیل خانواده در شیراز برای رسیدگی به پرونده ها و دعاوی خانوادگی
بهترین وکیل خانواده در شیراز برای رسیدگی به پرونده ها و دعاوی خانوادگی

چه زمانی به وکیل خانواده نیاز پیدا می‌شود؟

نیاز به وکیل خانواده در مواردی احساس می‌شود که اختلافات خانوادگی به گونه‌ای شدید شده باشد که به صورت دوستانه و با داشتن یک توافق مشترک قابل حل نباشند. به عنوان مثال، در مواردی که به طلاق، حضانت فرزندان، نفقه، مهریه، خرید یا فروش ملک، وراثت و سایر مسائل مربوط به خانواده نیاز به حل اختلافات دارید، بهتر است به یک وکیل خانواده مراجعه کنید. وکیل خانواده در شیراز می‌تواند شما را در این مسائل راهنمایی کند و به شما کمک کند که حقوق و منافع شما حفظ شود. همچنین، در مواردی که به دلایلی نیاز به مشورت حقوقی دارید، وکیل خانواده می‌تواند به شما کمک کند و بهترین راه حل را برای مسئله خانوادگی شما پیشنهاد دهد.

برای رفع مسائل و مشکلات خانواده و رسیدن به هدف حقوق  خانواده حتما باید یک مشاور حقوقی خوب داشته باشید. همراه شدن با  وکیل حاذق و متبهر در شیراز برای رفع دعاوی مربوط به افراد خانواده می‌تواند بسیار موثر باشد.  دعاوی خانوادگی بدون دعوای شدید و ناخوشایندی حل و رفع شود. در ادامه  به بررسی انواع دعاوی خانوادگی و دلایل لازم بودن و حضور یک وکیل خانواده در شیراز همراه شما هستیم.

انواع حیطه فعالیت وکیل خانواده در شیراز

یک وکیل خانواده خوب در شیراز می‌تواند در زمینه‌های مختلفی به شما راهنمایی دهد و همچنین امور قانونی شما را بر عهده گیرد. این امور حقوقی عبارتند از:

  • عقد و نکاح دائم 
  • عقد و نکاح موقت
  • اذن در نکاح
  • طلاق و موارد حقوقی مربوط به آن
  • شروط ضمیمه عقد
  • نامزدی و خسارات ناشی از بهم زدن و خوردن آن
  • جهیزیه و کلیه موارد مربوط به آن
  • مهریه و تمام امور مربوط به آن 
  • نفقه 
  • اجرت المثل و تمامی موارد مربوطه
  • تمکین و نشوز
  • حضانت و ملاقات فرزند

نکته حائز اهمیت طلاق توافقی که اکثرا افراد دنبال چنین طلاقی هستند را به مشاورین حقوقی مستر وکیل که دراین پرونده‌ها متبهر هستند بسپارید.

وکیل برای پرونده های خانوادگی در شیراز
وکیل برای پرونده های خانوادگی در شیراز

مراحل فعالیت وکیل خانواده در شیراز

گروه های حقوقی مختلفی در سراسر ایران فعالیت دارند که برای پیگیری هر چه بهتر و سریع تر روند قانونی هر مورد حقوقی، مراحلی را طی کنند. این مراحل توسط وکیل پایه یک دادگستری خانواده تیم متخصص مستروکیل در شیراز انجام و پیگیری خواهند شد. مراحل همکاری وکلای خانواده ما با شما همراهان به شرح زیر صورت می‌پذیرد.

1- بررسی مورد حقوقی

مستندات و دلایل دعاوی خانوادگی شما اعم از طلاق به درخواست زوجه یا زوج، نفقه، مهریه، حضانت و غیره از نظر قانون و امکان وجود طرح دعوی و امکان دستیابی به نتیجه بررسی می‌گردد.

2- ارائه مشاوره حقوقی

در صورت توافق شما با بهترین وکیل خانواده گروه حقوقی مستر وکیل، قرارداد وکالت میان وکیل خانواده پایه یک دادگستری ما و شما منعقد خواهد شد و به طور رسمی فعالیت حقوقی ما در خصوص مورد حقوقی شما شروع خواهد شد.

3- مشاوره حقوقی وکیل ما با حضور طرفین

یکی از وظایف اصلی هر وکیل خانواده در شیراز ایجاد سازش و صلح میان طرفین دعوا است. وکلای خانواده گروه حقوقی ما سعی می‌کنند با در نظر داشتن انگیزه اصلی شما از دعوی مطروحه، صلح میان طرفین دعوی برقرار کنند. در صورتی که امکان سازش وجود نداشته باشد، به پیگیری‌های حقوقی پرونده ادامه خواهند داد.

4- ارجاع به مشاوره خانواده

وکیل خانواده پایه یک ما، در صورتی که تشخیص دهند دعوی شما عزیزان با کمی تلاش به دوستی ختم خواهد شد، شما را به یک مشاوره خانواده متبهر در شیراز ارجاع می‌دهند تا از هر گونه هدر رفتن وقت و هزینه دو طرف دعوا پیشگیری کنند.

5- روند قانونی پرونده

اگر به هیچ عنوان طرفین راضی نشدن و اصرار به جدایی داشنتد روند قانونی برای ایشان توسط وکیل خانواده در شیراز انجام می‌گیرد.

 مشاوره از وکیل پایه یک دادگستری خانواده در شیراز

دریافت مشاوره از یک وکیل خانواده در شیراز می تواند بسیار موثر باشد. در این حالت شما می توانید از چالش ها و ظرفیت های قانونی برای رسیدن به حقوق خود پیش از مطرح کردن دعاوی مطلع شوید.  دریافت مشاوره حقوقی از وکیل خانواده در شیراز خانم یا آقا، تنها محدود به وقوع دادخواست در دادگاه ها نیست.

بلکه شما می توانید برای اطلاع از حق و حقوق خود در موضوعات متفاوت مثل آشنایی با نحوه مطالبه مهریه خود، مشاوره در خصوص حقوق ضمن عقد و طلاق کلیه دعاوی خانواده ها و غیره نیز اقدام فرمایید. برای دریافت مشاوره حقوقی از وکلای خانواده گروه حقوقی مستر وکیل در شیراز می‌توانید اطلاعات لازم را فقط با یک تماس دریافت کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *