چرا به وکیل کیفری در کرج مراجعه کنیم؟ در مرحله ای اول این مسئله مهم است که چرا در مسائل کیفری حتما باید از یک وکیل کیفری خوب کمک گرفت؟

در قانون اساسی کشور شکایت از فردی که جرمی مرتکب شده است یک امر قانونی و طبیعی است که این شکایت می تواند توسط یک وکیل کیفری در کرج تنظیم شده، و در دادگاهی با موضوع دادگاه کیفری مورد بررسی قرار بگیرد.

انتخاب بهترین وکیل کیفری در کرج

برعکس شکایت حقوقی در شکایت کیفری میتوان در هر فرمی شکایت را به دادگاه ارائه داد. با ذکر این موضوع می توان گفت هیچ گونه محدودیتی در این حوزه برای وکیل کیفری وجود نخواهد داشت.

بهترین وکیل کیفری کرج برای پیگیری پرونده های کیفری
بهترین وکیل کیفری کرج برای پیگیری پرونده های کیفری

برای رزرو وقت مشاوره با شماره 09363579636 تماس بگیرید.

4.3/5 - (7 امتیاز)

لازم به ذکر است در پرونده های کیفری گاهی پیش می آید که اگر چه خود شاکی رضایت داده است اما هنوز پرونده مختومه نخواهد شد.

از پرونده های کیفری میتوان به : پرونده های زنا، قتل، رشوه، دزدی، قاچاق و …اشاره کرد، که با در نظر داشتن این مسئله، برای حل کردن پرونده های کیفری، حتما باید از یک وکیل کیفری در کرج که تجربه ی کافی را در این زمینه دارد استفاده کرد.

راه کارهای ثابت کردن شکایت کیفری

بر اساس ماده 160 قانون، ادله کیفری می بایست یکی از موارد پایین باشد  :

  • شهادت دادن
  • اقرار کردن
  • قسامه
  • سوگند خوردن در موارد ذکر شده توسط قانون
  • علم سمت قاضی

بهترین وکیل کیفری در کرج

در واقع وکیل کیفری به شخصی می گویند که در حوزه ی حل کردن امور و رسیدگی به پرونده های کیفری دارای سابقه و تخصص ویژه ای باشد.

سطح وکیل ⚖️پایه یک دادگستری
تسلط بر قوانین ⭐قوانین کیفری، حقوق جزا، اصول فقه
میزان تجربه 🔃+10 سال کار حرفه ای
حوزه خدمات 👌قتل، توهین، خیانت، دزدی و غیره
شرایط پرداخت حق الوکاله 💵متناسب با شرایط موکل و پیشرفت پرونده
بهترین وکیل خانواده در کرج

از پرونده های کیفری میتوان به مواردی همچون:

  • دزدی،
  • فروختن مال دیگری،
  • توهین کردن،
  • قتل،
  • خیانت کردن در امانت،
  • تجاوز به عنف،
  • اختلاس کردن،
  • کتک کاری و ضرب و جرح،
  • گروگان گیری،
  • فحاشی کردن،
  • مزاحمت های تلفنی،
  • دعواهای شدید خیابانی و دعواهای دسته جمعی،
  • مردن و کشته شدن در سانحه هایی مانند رانندگی،
  • تمامی جرم ها مربوط به مواد مخدر،
  • استفاد از مشروب،
  • و همچنین جعل کردن سند  اشاره کرد.
وکیل کیفری خوب در کرج برگ برنده شماست
وکیل کیفری خوب در کرج برگ برنده شماست

با ذکر تمامی این موارد یک وکیل کیفری خبره در کرج وظیفه داشته این موارد را بررسی کرده و از راه های قانونی و تبصره های موجود در قانون از موکل خود دفاع کرده و رفع اتهام نماید.

وکیل کیفری خوب در کرج

از سخت ترین انواع وکالت های قضایی و حقوقی، وکالت کیفری می باشد که وکیل کیفری در کرج می بایست دانش و تخصص بسیاری را در این زمینه داشته باشد تا بتواند از پس کار بر بیاید.

یک وکیل کیفری زبده در کرج میتواند به آسانی جای مجازات را با بی گناهی عوض کرده و یا بر عکس…پس با این حال انتخاب یک وکیل خوب در کرج که دانش و علم و تجربه ی بیشتری داشته باشد میتواند در نتیجه گیری و موفقیت پرونده نقش بسزایی داشته باشد.

هزینه وکیل کیفری در کرج

در دعاوی حقوقی که  همیشه از یک حدود تقریبی برای تخمین زدن هزینه ی وکالت استفاده میشود، در دعاوی کیفری ما نمیتوانیم از رقم و نرخ خاصی پیروی کنیم، و تمامی هزینه های پرونده بسته به نوع و موضوع پرونده متغیر میباشد، و این به این علت است که دعاوی کیفری پیچیدگی و حساسیت های خاص خود را دارند، در پرونده های کیفری هر موضوع به خودی خود میتواند پیچیده و سوای تمامی موضوعات دیگر باشد که در این بین باید یک وکیل کاربلد کیفری در تهران این مسائل را حل نموده و پرونده را با موفقیت خاتمه دهد.

مزایای مراجعه به وکیل کیفری کارکشته
مزایای مراجعه به وکیل کیفری کارکشته

لازم ب ذکر است در این موارد و در دعاوی کیفری از آنجا که وکیل کیفری حامی و طرفدار موکل خود می باشد همواره سعی میکند با ایجاد  بهترین شرایط و منصفانه ترین حالت پرداخت اوضاع را برای موکل خود آسان تر کند.

انتخاب یک وکیل کیفری خبره در کرج

بعضی از وکیل های کیفری به صورت کاملا تخصصی در موارد کیفری سابقه داشته و فعالیت میکنند، نکته این است که این وکیل های کیفری چون به طور تخصصی در این زمینه فعالیت دارند، در نتیجه تمرکز بیشتری در حل مسائل کیفری داشته و قانون را به طور کامل در این زمینه می دانند، و می توانند بهتر از موکل خود دفاع کرده و نتیجه ی بهتری بگیرند.

 از طرفی دیگر بعضی از وکلا بعد از گرفتن مدرک خود به سمت تحصیل در زمینه ی حقوق  جزا میروند که این مورد به خودی خود باعث میشود با کنار هم قرار گرفتن تجربه و دانش و تخصص بتوانند از پس پرونده های کیفری به خوبی بر بیایند.

ویژگی های یک وکیل کیفری خوب در کرج

یک وکیل کیفری خوب و زبده باید بر تمامی فنون دفاع در پرونده های کیفری مسلط بوده و به تمامی قانون های جزایی برای مثال قانون آیین دادرسی کیفری و یا قانون مجازات اسلامی و گاها تمامی قانون های دیگر واقف باشد.

یک وکیل کیفری حرفه ای در کرج باید  اشراف کامل به آرای وحدت رویه و همچنین نظریه های مشورتی در قوه ی قضاییه را داشته باشد ، تا در هنگام برخورد با جرم های کیفری بتواند از موکل خود دفاع کرده و رفع اتهام نماید.

بررسی وظایف وکیل کیفری
بررسی وظایف وکیل کیفری

در اکثر پرونده های کیفری زمان رسیدگی به پرونده بسیار مهم و حائز اهمیت بوده، پس یک وکیل کیفری خبره در کرج باید بتوان وقت شناسی کرده و در زمان مناسب عمل مناسبی را انجام دهد. در غیر این صورت ممکن است برای موکل خود مشکلات زیادی را به وجود بیاورد.

همچنین یک وکیل کیفری خوب و حرفه ای در تهران باید همواره از مسئله های روز دنیا و جامعه با خبر باشد . مطالعه ی زیادی در زمینه های جنایی و پلیسی داشته باشد تا همیشه از موکل خود به خوبی حمایت نماید.

وظیفه ی وکیل کیفری چیست؟

از وظایف وکیل کیفری در کرج این است که تهیه ی دعوی است به عبارتی اگر وکیلی تعهد داشته باشد تا به مرتبه ی یک وکیل از موکل خود دفاع نماید و شکایتی را تنظیم کند آن موقع باید مطالباتی که موکل از وی دارد را همراه با شکایت نامه تنظیم کرده و ارائه دهد، همچنین لازم است دفاعیه ای تنظیم شده و توسط وکیل ارائه شود.

یک وکیل کیفری خبره در کرج وظیفه دارد ابتدا در جهت وکالت و نمایندگی شخصی که جرمی مرتکب شده است، پرونده ی جنایی وی را بررسی کرده و به عنوان مثال اگر فرد دچار قتل عمد شده است با توجه به نظر قانون متوجه شود که آیا به روش های قانونی میتواند تخفیفی در مجازات وی داشته باشد یا خیر.

یکی از وظایف مهم و اصلی یک وکیل کیفری خوب در کرج این است که فرد بتواند حتی در بارز ترین جنایات نیز با بررسی مدارک و شواهد باعث کاهش میزان جرم شود.

لازم به ذکر است تمامی این مواردی که ذکر شد مشخصا مربوط به یک اتهام مثل قبل نمی باشد و می توان اتهاماتی نظیر خفت گیری، زور گیری، و دزدی را نیز شامل شود.

مزیت های گرفتن وکیل کیفری زبده در کرج

یکی از مزیت های داشتن وکیل کیفری خوب در کرج این است که برخلاف پرونده های حقوقی که برای حل پرونده وکیل میتواند حتی بدون حضور موکل خود نیز به نمایندگی از وی در دادگاه از او دفاع نماید، در پرونده های کیفری اینطور نیست و وکیل کیفری تنها در صورتی میتواند وارد عمل شود که تمامی مراحل دادرسی و تحقیق های مربوطه انجام شده باشد.

مزایای مراجعه به وکیل کیفری کارکشته
مزایای مراجعه به وکیل کیفری کارکشته

در پرونده های کیفری تنها شخصی که متهم است حق پاسخگویی داشته و هیچ شخصی نمیتواند به جای او دفاع کرده و یا وکالت این کار را برعهده بگیرد.

به عبارت دیگر وکیل کیفری باید شکایت ها و جرایم را بررسی کرده و طبق قانون در مجازات متهم تخفیف و یا تجدید نظری را اعمال دارد.

گرفتن یک وکیل کیفری حرفه ای در کرج به منظور دفاع بهتر در طول محاکمه و همچنین نوع شکایت وارده، طرح شکایت نامه، و حتی زمانی شکایت نیز تاثیر بسزایی داشته باشد، برای نمونه طرز تنظیم شکوائیه و یا نحوه ی تنظیم لایحه و …

از مزایای خیلی مهم داشتن وکیل کیفری در کرج این است که با توجه به مسئله ی زمان و این که در پرونده های کیفری تنها یکبار امکان طرح کردن پرونده است و بیان مجدد آن امکان پذیر نیست، پس باید برای عدم نتیجه گیری غلط و پایمال شدن حق موکل همچنین کاهش خسارات و هزینه ی های دادگاه از یک وکیل خوب کیفری در این زمینه استفاده نمود.

انتخاب بهترین وکیل کیفری در کرج

لازم است پیش از بستن قرارداد با وکیل کیفری در مورد سابقه و پیشینه ی کاری وی تحقیق کرده، علاوه بر این میزان تحصیلات و شایستگی او به همراه مدارک بررسی شود.

در دعاوی کیفری وکیل چقدر هزینه میگیرد
در دعاوی کیفری وکیل چقدر هزینه میگیرد

همچنین لازم است قبل از شکل گرفتن دادرسی و تشکیل پرونده در روند شروع دادگاه وکیل کیفری را انتخاب و انتصاب کنید زیرا با به راه افتادن جریان دادگاه و پرونده ممکن است اظهارات نادرست و غلط به دلیل نا آگاهی افراد، باعث اختلال در روند درست پرونده شده و دیگر وکیل نتواند به درستی و به شکل صحیح این دادرسی را تا آخر پیش ببرد. 

پس بهتر است برای این کار و برای انتخاب بهترین وکیل کیفری در کرج مشاوره داشته باشید و سپس تصمیم گیری نمایید.

در این راستا شما همواره میتوانید برای یافتن یک وکیل کیفری خبره در کرج با ما تماس گرفته تا مشاوره ی لازم را به شما ارائه داده و در هر زمینه ای از جرائم وکیل مربوطه را به شما معرفی نماییم.

در این صورت جهت رزرو وقت و هماهنگی با شماره های درج شده در سایت mrvakil.com تماس حاصل فرمایید.

4.3/5 - (7 امتیاز)

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *