برای انتخاب یک وکیل خوب در کرج همواره نیاز است معیارهای متفاوتی را در نظر داشت تا امور به دست وکیلی حرفه ای , کارآزموده و با تجربه سپرده شود , از آنجا که رسیدگی به پرونده نیازمند تسلط بر قوانین فقهی، مدنی و حقوقی دارد، بهتر است به محض درگیر شدن در پرونده به بهترین وکیل در کرج مراجعه کنید.

ویژگی های یک وکیل حرفه ای
ویژگی های یک وکیل حرفه ای

ویژگی های انتخاب وکیل در کرج

همان طور که در بالا ذکر کردیم انتخاب یک وکیل خوب در کرج نیازمند معیار ها و شناختی از ویژگی های بارز و حائز اهمیت یک وکیل است که بتواند به معنای واقعی به ما کمک کند و قانون را کاملا بلد باشد.

رسیدگی به دعاوی املاک

رسیدگی به دعاوی خانواده

رسیدگی به پرونده های کیفری

برای رزرو وقت مشاوره با شماره 09363579636 تماس بگیرید.

5/5 - (2 امتیاز)

حال میتوان از ویژگی های یک وکیل خوب در کرج به تعداد رضایت موکل های قبلی ایشان؛ میزان رای های مثبت و موفق او در پرونده های قبلی، زمینه ی تخصصی که در آن فعالیت دارد؛ و مهم تر از همه تسلط او به کتاب قانون و نحوه برخورد وکیل همراه با چگونگی شخصیت رفتاری وی نام برد.

وکیل خبره در کرج

همچنین یک وکیل خبره در کرج باید ویژگی های دیگری از جمله:

  1. تعهد حرفه ای و اخلاقی
  2. مشاوره به موقع و مناسب در مواقع مختلف
  3. رعایت شان قاضی و دادگاه
  4. ساده کردن مسائل حقوقی برای موکل به منظور درک بهتر مسئله توسط موکل
  5. داشتن اطلاعات و علم مورد نیاز در زمینه های مختلف و … دارا باشد.

چنانچه موضوع دعوای شما مرتبط با مسائل ملکی و معاملات ملکی است، بهتر است به وکیل ملکی در کرج مراجعه کنید.

سطح وکیل ⚖️پایه یک دادگستری
تسلط بر قوانین ⭐کیفری، آیین دادرسی، اصول فقه و …
میزان تجربه 🔃+10 سال کار حرفه ای
حوزه خدمات 👌ملکی، خانوادگی، کیفری، حقوقی
شرایط پرداخت حق الوکاله 💵متناسب با شرایط موکل و پیشرفت پرونده

پارامتر های لازم برای انتخاب وکیل خوب در کرج

درزمان انتخاب بهترین وکیل کرج باید به موارد متعددی توجه کنید که از مهمترین آنها میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

امین بودن وکیل

یکی از دغدغه های مهم و اساسی برای یک موکل این است که بتواند به راحتی به وکیل خود اعتماد کرده و او را امانت دار و راز نگه دار خود بداند تا بتواند حقایق را با وی در میان بگذارد و در این راستا نیز وکیل با اطلاع کامل از اصل ماجرا و پی بردن به حقیقت با دید بازتری به رفع مشکل ئو حل مسئله بپردازد.

وکیل پیگیر

لازم به ذکر است که در انجام هر پرونده ای نیاز به پیگیری و پشتکار در حل مسئله و دست و پنجه نرم کردن با قوانین و دادگاه است , پس در این مسیر باید یک وکیل خوب شخصی باشد که بتواند تمامی این مراحل را طی کرده و در دفاع از موکل خود پیگیر و سمج باشد.

وکیل منصف

با توجه به یان موضوع که حق الزحمه وکالت با توجه به موضوع و شرایط پرونده ی مورد نظر و دعاوی و جرمی که اتفاق افتاده است برآورد میشود.

یافتن یک وکیل در کرج که منصف باشد و میتواند با یک حق الوکاله منصفانه رعایت موکل خود را کند و یا برای پرداخت شرایط اقساط را لحاظ کند شرایط نیز برای موکل راحت تر میشود.

کارکشته بودن وکیل

قطعا مراجعه به وکیل با تجربه در کرج یک مزیت است، یک وکیل کارکشته در کرج با تسلط بر قوانین و با توجه به تجربه کار بر روی پرونده های متعدد، تجارب بسیار ارزشمندی دارد که میتواند در پیروزی پرونده و کوتاه کردن زمان رسیدگی به شکایات موثر باشد.

تسلط داشتن به قوانین کشور

با ذکر این موضوع که در زمینه های گوناگون قانون های مختلفی تصویب شده است وکیل خوب در کرج باید حافظه ی خوبی داشته و از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار بوده تا بتواند بر تمامی این قوانین مسلط بوده و در شرایط مناسب از آنها استفاده کند.

آشنا بودن با اصول فقه

یک وکیل خبره به اضافه ی اشنایی با قوانین و تسلط به آن باید به اصول فقه که در مراحل دفاعیه بسیار مهم است به طور کامل مسلط باشد زیرا استناد به این اصول در راستای مسئله ی فعلی میتواند باعث برد وکیل و در اصل موکل در  دادگاه  شود , پس اشنایی با این اصول و قوانین و به کارگیری درست و به جا از انها در رفع مسائل در دادگاه باعث میشود آن وکیل یک وکیل کاربلد و حرفه ای به حساب بیاید.

پارامتر های مهم در انتخاب وکیل
پارامتر های مهم در انتخاب وکیل

انتخاب بهترین وکیل در زمینه های مختلف

ابتدا باید بدانیم که ریشه ی مشکل و مسئله ای که در پی حل ان هستیم مربوط به کد ام زمینه وکالت میشود تا وکیل مورد نظر و وکیل در کرج که حرفه ای در حوزه ی مربوطه باشد را پیدا کنیم.از زمینه های وکالت میتوان به : وکیل ملکی , وکیل کیفری , وکیل ارث , وکیل مهریه , وکیل طلاق , وکیل ملکی , وکیل خانواده  و … اشاره کرد.

بهترین وکیل مرد در کرج

برای انتخاب وکیل خبره در کرج این مسئله که وکیل مرد باشد بهتر است یا زن  دغدغه بسیاری از افرادی است که درگیر پرونده میشوند ، ولی لازم به ذکر است با اینکه وکیل نقش تاثیر گذار , کلیدی و مهمی در پیروزی یا شکست موکل در پرونده دارد ولی اینکه وکیل مربوطه مرد باشد یا زن تاثیر چندانی نداشته و باید دغدغه ی اصلی میزان توانایی و تجربه ی وکیل در حل مسئله باشد. قطعا انتخاب وکیل زبده در کرج گزینه ای است که همه به دنبال آن هستند تا شانس بیشتری در برد داشته باشند.

موارد مهم در انتخاب وکیل زبده در کرج

اگر به دنبال یک وکیل خبره در کرج هستید باید به مواردی که در ادامه ذکر میکنیم توجه داشه باشید , وکیل خوب در کرج به عنوان یک وکیل حرفه ای باید دارای سابقه ی درخشان وکالت در انواع دعاوی حقوقی , ملکی و کیفری بوده باشد و همچنین اگر شرایط و توانایی وکالت ایرانیان خارج از کشور را در هر زمینه ای داشته باشد نقطه ی عطف ماجرا است.

وکیل خوب در کرج باید وکیلی باشد که شهروندان کرج ، شهرهای حومه کرج بتوانند به راحتی به وی دسترسی داشته و با اطمینان خاطر در دعاوی مختلف از جمله :

  • دعاوی ملکی
    • ، مشارکت در ساخت، الزام به تنظیم صورت مجلس تفکیکی، انواع قراردادها و تعهدات قراردادی الزام به تنظیم سند رسمی در کرج، ابطال و فسخ قرارداد، دعاوی الزام به دریافت پایان کار و …
  • دعاوی خانواده
    • پرونده های طلاق (به درخواست مرد، به درخواست زن، توافقی، غیابی) گرفتن مهریه، درخواست نفقه، گرفتن حضانت فرزند، سلب حضانت فرزندان، دیدار بچه ها و…
  • دعاوی کیفری
    • کلاهبرداری، فروش مال‌غیر، سرقت، جعل، خیانت در امانت، روابط نامشروع، تصادفات، ضرب و جرح، توهین و تخریب و … بتوانند به او تکیه کنند.

چگونه یه یک وکیل اعتماد کنیم ؟

اکنون سوال این است که چگونه میشود ب یک وکیل اعتماد کرد؟

برای پاسخ این سوال باید  بگوییم برای شناسایی یک وکیل خوب و حرفه ای و اینکه بفهمیم این وکیل خبره و کارکشته است یا نه ؛ باید در مورد موضوع پرونده با وکیل مشورت و صحبت کرد و پس از بررسی و نتیجه گیری از راهنمایی ها و راه حل های پیش پا گذاشته شده توسط وکیل میتوان دانست این وکیل خبره است یا خیر …

لازم به ذکر است که تجربه و آگاهی در امور وکالت هیچگونه ربطی به سن و سال فرد مورد نظر نداشته، حتی ممکن است فرد مورد نظر جوان و کم سن و سال بوده ولی بسیار حرفه ای تر و تخصصی تر در این مسائل کار کند، چه بسا از بسیاری وکلای با تجربه نیز بهتر عمل کند.

یک وکیل زبده باید در تمامی اقدام ها و مراحل کاری خود صلاح موکلش را در نظر گرفته و به انها اهمیت بدهد، زیرا وکیل در برابر خسارت هایی که ممکن است به موکل خود وارد شود موظف و مسئول بوده و باید به انها رسیدگی لازم را انجام دهد، و نباید از حدود اختیاری که به وی داده شده است خارج شده و تجاوز کند.

لازم به ذکر است که اگر برای موردی یا مسئله ای شخص موکل از دو وکیل استفاده کند هیچ یک از آنها به تنهایی نمیتوانند کاری انجام دهند.

لذا لازم به ذکر است تنها وکیل نیست که نسبت به موکل خود دارای تعهدی می باشد بلکه موکل نیز در برابر تصمیمات خود تعهدی دارد. به عبارتی موکل موظف است که تمام هزینه ها و حق الوکاله ای که وکیل مربوطه در راستای رسیدگی به پرونده هزینه میکند را پرداخت نماید.

وکیل خوب در کرج
وکیل خوب در کرج

معرفی یک وکیل کاربلد در کرج

با در نظر داشتن شرایطی که برای انتخاب یک وکیل در کرج برای شما بیان کردیم اگر به دنبال وکیلی خوب و حرفه ای میگردید کافی است با بررسی شرایط ذکر شده به دنبال یک وکیل خبره و حرفه ای در زمینه ی مربوطه باشید.

وکیلی که در کار خود متخصص بوده و شانس شما را برای گرفتن یک نتیجه ی مورد انتظار و معقول بالا میبرد.

لازم به ذکر است که در این زمینه و برای پیدا کردن یک وکیل در کرج میتوانید در صورتی که نیاز به کمک داشتید با ما تماس بگیرید در این صورت جهت رزرو وقت و هماهنگی با شماره های درج شده در سایت mrvakil.com تماس حاصل فرمایید.

5/5 - (2 امتیاز)

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *